Jag berättade!

Jag har berättat för pappa nu, mamma ska jag berätta för ikväll. Jag sa det rakt ut, vi satt i bilen och jag klurade länge på "hur fan ska jag säga det!?" men jag sänkte musiken och sa helt enkelt att jag ville berätta varför jag egentligen hade hoppat av utbildningen och det var för att jag har ätstörningar och han frågade "vilken sorts?" och jag svarade anorexi och bulimi. Han sa att jag måste börja äta större portioner och mer potatis, pasta och ris eftersom jag alltid petar bort sånt. Och att jag ska äta med dom, lunch och middag. Åt lunch med han idag och han var petig med att det var tvungen att vara tillräckligt med kalorier i, så nu är det väll slut på mina grönsakswokar och grytor utan nånting till. Men tur är väll det på ett sätt. Och jag vågade, efter 3,5år så vågade jag klämma ut orden!

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Gud va härligt att du gjorde det!

Man blir glad för din skull :D

2010-01-16 @ 16:31:42
Postat av: Bullen

Bra jobbat! Åh, vad glad jag blir! Du är grym!

2010-01-16 @ 22:22:54
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

så OTROLIGT bra jobbat! =) duktig du är ! heja heja

2010-01-17 @ 11:13:40

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0