Läsarkommentar

Vad skönt för dig att du berättade om ätstörningarna för dina föräldrar och familj! De finns där för att stötta dig i kampen mot ätstörningarna!
men har de inte märkt något? Att du inte har ätit? Gått ner i vikt?
Sköt om dig så gott det går!

Nej, grejjen är den att jag alltid varit naturligt underviktig så de har inte reagerat på det, men jag gick ner till 44kg och då frågade de när jag sjukskrev mig pga stress från jobbet (vilket givetvis var pga ätstörningarna men det höll jag hemligt) men jag nekade och de släppte det. De har påpekat ibland att jag borde äta mer fett och kolhydrater men i övrigt så har de inte lagt sig i. Min mamma tycker det är konstigt att jag äter så ofta, mellanmål och sånt, de äter 3 gånger om dagen och absolut inget på kvällen. Men det är skönt att veta att de står bakom mig nu. :) Tack så mycket och sköt om dig med! Kram

Skriv din åsikt
Postat av: J O H A N N A

Tack för svaret! :)

Kämpa på mot hjärnspökena! För det är bara tankar som säger att man är tjock och tankarna är spöken! Ibland skulle man vilja dra ur dem ur hjärnan, som en tråd... men så enkelt ska det tydligen inte vara...! ;)

Sköt om dig så gott det går!

Kram!

2010-01-20 @ 18:31:03
URL: http://eljoth.blogg.se/
Postat av: danni

du är så himla stark. <3

2010-01-27 @ 08:40:53
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0