Östras etc.

Fick hem ett brev från östras igår, stod inte mycket i det förutom att de inte hade tillräcklig information trots läkarremissen och att jag skulle ringa ett nummer. När jag ringde var det försent så jag får ringa det första jag gör på måndag morgon. Ett tecken i rätt riktning i alla fall!

Och jag åt på indisk resturang ikväll, åt en normal portion och nästan ett halvt naanbröd, kände mig duktig. :)

Denna veckan har verkligen varit en utmanar vecka för mig, jag vill bli frisk av hela min kropp och själ. Så här är mina personliga utmaningar jag lyckats med denna veckan:

  • Fika (2gånger ett bakverk och te, en gång te och ½bakverk)
  • Vitt bröd 3 gånger
  • Ätit en normal portion god indisk mat
  • Ätit 80g nötter vid ett tillfälle

Skriv din åsikt
Postat av: Sofie

Åh, gud vad kul att få läsa!

Varma peppkramar till dig.

Du är verkligen stark som kämpar.

2010-01-31 @ 01:20:19
Postat av: Anonym

Ge dig inte! Ring och tjata varje dag om det så krävs. Du måste ha hjälp. Även om du är stark, så klarar du inte detta själv. Jag tror på dig!



Kram<3

2010-02-01 @ 10:34:29
URL: http://mybordergirl.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0