Otroligt

Jag har ju som sagt gjort slut med min kille, och nu inser jag hur bra det var för att bli frisk det var. Visst jag älskade och älskar honom verkligen, men dels så har han behandlat mig helt fel och dels så har jag svårt att äta när jag är med honom. Pratade med han på msn för någon dag sen och det gjorde inte det hela bättre, han sa att han inte ätit mat på över en vecka, bara nån macka någon gång och att han hade svimmat pga det. Åh tack, det var ju verkligen vad jag ville höra innan jag skulle äta middag, knappt att jag kände mig tjock då. Störande. Ändå påstår han att jag är snyggast när jag väger 55+ (och nej, jag har aldig ens vägt 55kg som mest 52,5 tror jag det är). Han skulle komma hit idag, men han är inte här ändå, fastän det var hans idé och han som tjatade. Visar väll en hel del på hur bra det var att jag gjorde slut. Förlåt om det blev för off topic nu, men behövde bara få det ur mig.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Tycker du ska stå på dig!

Är så lätt att falla tillbaka till det gamla trygga, men gör inte det!:D

2010-01-22 @ 16:52:39
Postat av: Anonym

Hej.. du får jättegärna kontakta mej du vi har mkt gemensamt tror jag...når mig på mail [email protected] eller facebook

2010-01-22 @ 21:27:23
Postat av: Magda

Du är JÄTTEBRA! Vet precis hur det känns när folk pratar om hur litet de har ätit hur dåligt de har mått av det etc etc. På något hörn är de ju alltid stolta över sin insats som att det visade på att de hade extra bra disciplin och betedde sig som en duktig och smal människa som kunde stå emot att äta om de så inte ville. Sjukt okänsligt av honom att göra så mot dig. Stor kram!

2010-01-23 @ 09:22:08
Postat av: Malin

Detta må låta klyschigt (inte bara låta, jag garvade åt mig själv då det var det första som dök upp i min hjärna); YOU'RE BETTER OF WITHOUT HIM <3

2010-01-24 @ 17:34:07
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du förtjänar någon och någonting bättre än honom. :)



En som du vill vara med ska få dig att måbättre,

inte endast sätta press och stress på dig.



Nu kan du visa honom själv!

Att "Titta! Jag fixar det här!",

vilket jag vet att du kommer kunna göra med tiden.

Det är svårt, jo,

fast samtidigt så är du också en stark människa, tjejen~!



Dessutom så tyckte jag inte heller att det var bra av honom att uttrycka sig genom nummer.

So what, nummer är egentligen någonting så individuellt vilket vi måste försöka rikta våra blickar ifrån.

En överviktig i fett, kan lika gärna vara en bodybuilder.



Och dessutom... so what ifall det ansågs som off-topic enligt vissa. :)

Det är din blogg, du bestämmer själv vad det är som du skriver.

Likaså i det riktiga livet

- låt inte alla andra bestämma åt dig! :D



Du är en kämpe och du inspirerar,

kramar till dig~<3

2010-01-24 @ 22:27:23
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: Linda

det spelar väl ingen roll om det va off-topic, för enligt mig så hör det till ämnet ändå.



ibland kan man verkligen älska personer, men i vissa perioder i livet funkar det inte och man måste vara ifrån varandra. hoppas du mår bättre utan honom. kämpa tjejen, jag vet att du kan! KRAM!

2010-01-24 @ 23:20:25
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: amanda

hej vännen. hur står det till? det är hemskt tyst i din blogg nuförtiden. vad händer i ditt liv? PUSS

2010-01-25 @ 20:02:53
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Victoria

Det var ett tag sedan du uppdaterade nuförtiden...



...mår du bra?

Jag hoppas det iallafall och håller tummarna för dig då det är så tystlåtet på din blogg...



Hur som helst.

När du är glad och orkar det,

så har du en liten award att hämta på min blogg~! ;3



kramar till dig från mig <3

2010-01-26 @ 20:30:46
URL: http://pigment.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0