Era tummar höll!

Jag får stanna kvar på dagvården på ett vilkor: att jag gått upp 0,5kg till på tisdag. Mer än jag gått upp på över en månad med andra ord. Kommer bli tufft men jag kämpar i mig massor och åter massor av mat. För 0,5kg SKA jag upp. Annars är det inte bra, inte bra alls.

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

SV: okeej! Skitbra gjort av dig! var stolt! går du på östra då eller? nu hoppas jag innerligt att du går upp i vikt. Det behöver din bebis oxå! Och grattis! superkul juuu :D



För mig går det inte så jättebra just nu. Visst jag håller vikten, men tankarna och måendet är på 0 just nu. Jag ska oxå hoppa av skolan! har börjatr en ny behandling som jag känner gör susen! så nu är det bara att hoppas på det bästa! för det är ju det här vi vill .. eller hur :) kämpa på nu sötnos!!!!!!

2010-05-13 @ 18:50:24
URL: http://saandrarahm.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

sv: Okeej! det kanske är den mängden mat du behöver just nu. Men får du inte nd? för det är ju inte så kul att äta så man mår illa menar jag ..



Precis! jag sa ju upp mig tidigt i våras på bup (ska ju börja vuxen). Trodde att jag skulle klara mig utan hjälp eftersom det gått bra i höst. Men det sa poff och sen brast allt. Men nu har jag mycket bättre hjälp och jag vet att jag kommer snart hitta glädjen igen!



När är bebisen planerad att komma då? åååhh jag älskar bebisar :)



KÄMPA PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!



2010-05-13 @ 21:29:14
URL: http://saandrarahm.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Se till att äta mycket! ta bara standardprodukter - när du är mätt är ännu lite till, ha i en klick olja i pastan, smör på potatisen/riset, drick mjölk till maten, lägg till en macka vid lunch och middag, extra ost, kläm in allt gott du vill äta. Gör allt du kan - om du inte kan göra det för dig själv - gör det för bebisen!

2010-05-13 @ 21:59:29
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: elin

vad duktig du är, jag hejar på dig:))

2010-05-13 @ 23:58:52
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: lou

jag håller tummarna hårt som tusan. klart du ska fixa det! rebeccan här ovanför gav vettiga råd, standardproduker är grejen. en mumsig frukost är alltid en bra start på dagen och jag har ett himla bra tips: vanlig havregrynsgröt som får koka ihop med två rejäla teskedar jordnötssmör. servera med mjölk, skivad banan och nötter plus en trevlig macka of your choice. mmm-mh!

2010-05-14 @ 00:12:15
URL: http://ohlouie.webblogg.se/
Postat av: S A N D R A

sv: okeej, hm helene vet jag inte vem det är. Jag har juu aldrig gått på dagvården .. men ibland hade vi grupper med dag och slutenvården och då när jag låg där jobbade isabella på slutenvården! du får hälsa henne om du vill (;



Okeej, jag tyckte faktiskt om nd även om dom var HEMSKA att dricka ^^. Testa att ställ in dom i frysen. Det kanske du redan gjort? Men hoppas youghurt och sånt blir bättre!!



- Precis, alla är vi individer och behöver olika slags mål. Jag tycker dom bara daltar med mig för jag är lite lurig eftersom jag är bra på argumentera och sedan får jag (ätstörningens) vilja igenom. Men där jga är nu , går det inte göra så. Så det känns jättebra! nu är de bara att se framåt och kämpa till ett fullvärdigt och frikst liv! lycka till!!!!!!!

2010-05-14 @ 08:16:18
URL: http://saandrarahm.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0