Graviditetens baksida

Hur i hela friden är det meningen att jag ska lyckas gå upp i vikt om allt bara flyger ur mig då och då? Och nej jag spyr inte självmant längre, jag går inte till toaletten och tänker att jag ska spy upp allt godis/all mat, nej jag springer och tänker "faaaaaaaaaaaaaan!" jag försöker hålla tillbaka det men det går att jämföra med magsjuka, det är helt enkelt inget man styr över själv. Så nu sitter jag här efter en borttappad frukost och får i mig en banan (som hjälper kroppen till balans igen). Får ta nya tag och få i mig ännu en frukost då min första inte ville vara kvar.

Skriv din åsikt
Postat av: Madde

Sådant händer när man är gravid. Det är bara att ta nya tag och äta ännu en frukost! Be strong!

2010-05-16 @ 11:16:56
URL: http://www.vagaleva.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0