Torsdag

Fick en kontrollvägning idag pga att de ville vara helt säkra på att jag hade gått upp och visst hade jag det men nu var min behandlare lite grinig för att jag stod still igen, herregud det har gått 2(!)dagar sen förra vägningen. Börjar bli svårare och svårare att äta varm mat, jag vill få i mig det men det får mig bara illamående, ish. Kan äta hur mycket frukostmat som helst men utöver det är det riktigt jobbigt, och jag får inte rätt näring utan den riktiga maten så jag får helt enkelt tvinga i mig så mycket jag kan. Hoppas detta går över väldigt snart!

Grattis Sara idag förresten! :D

Skriv din åsikt
Postat av: elin

hm, lite väl att bli grinig över att du stått still två dagar kanske... huvudsaken är att du vet att du vill och försöker:)

2010-05-20 @ 22:00:45
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du, jag gick 12 veckor på dagvården o tyckte att jag gjorde ett bra jobb. Och visst det gjorde jag, men det hade behövts ännu mer. Jag lurade mig själv i 12 veckor.



Snälla du, du har tiden på dig nu, VÅGA köra allt nu. Våga gå upp i vikt, se vad som händer, du kan alltid gå tillbaka. Våga släppa taget nu när du har dagvården att falla tillbaka på.



Jag tror du kan mer, men kanske har äs dig i ett sådant grepp att du inte klarar av att göra mer..



Lycka till och kör allt vad du kan nu. Var ärlig emot dig själv o alla andra som försöker hjälpa dig. Som sagt, lycka till!

2010-05-24 @ 09:18:36
Postat av: danni

skickar massor med peppkramar. <3

2010-05-27 @ 08:28:50
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0