Vad händer annars?

Tänk om jag inte lyckas gå upp ett halvt kg till på tisdag trots att jag ansträngen rumpan av mig! Vad kommer hända då? Jag vill inte sluta på dagvården redan, fick knappt i mig någon kvällsmat igår heller efter middagen gjorde min mage så ont av all mat att jag nästan ville gråta. Men äter lite nötter då och då för att öka kaloriintaget och ser till att äta ordentliga portioner, jag är bara rädd att det inte är tillräckligt?

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur dom kan "tvinga" dig att gå upp i vikt? Du är ju där för att få hjälp, inte att känna ännu mera press?

Tänk om det du väger nu är din normalvikt?

Då är det ju i princip omöjligt att gå upp mer.

2010-05-15 @ 14:24:02

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0